The Bloggers story Tag

Hallo allemaal ik had een berichtje gekregen van de lieve Calista . Zij had mij genomineerd om deze tag voor jullie te doen, benieuwd naar mijn antwoorden? lees dan lekker verder

Regeltjes:

  • Bedank de gene die je heeft genomineerd (met linkje).
  • Noem de eigenaars van deze tag: Demi & Sharon.
  • Beantwoord de vragen.
  • Tag 5 andere bloggers en laat ze weten dat ze genomineerd zijn (met linkjes).

Waarom ben je begonnen met bloggen?

Bloggen was iets wat ik al jaren in mijn hoofd had. Ik wist alleen niet waar ik over moest bloggen.. Ik heb niet zo’n interessant leven en ik dacht dat het toch niemand was zou interesseren wat ik blog. Maar na 100 dagboeken en 1000 volgeschreven schriften ben ik een blog gestart die ik na 2 maanden ook weer had verwijderd. ik vond het eng, wist niet wat ik moest schrijven en dacht toch maar dat het niks voor mij was. Maar het bleef in mijn hoofd zitten en ik bleef maar schrijven in schriften, verhalen, gedichten en onzin vooral haha.. en toen zat ik alleen thuis, mijn moeder was overleden en ik had niemand meer om tegen te praten of mijn hart te luchten. En toen heb ik mijn blog gemaakt, weespositief om niet alleen mijzelf een  steuntje in de rug te bieden maar ook andere.

Als je nu terug denkt aan die eerste dag, wat denk je dan?

Ik vond het eng om mijn eerste blog post online te zetten. Vooral omdat ik dacht dat mensen het belachelijk zouden vinden dat ik mijn verdriet wilde delen met mensen die ik niet ken. Maar ik ben blij dat ik het toch heb gedaan.

Heeft het bloggen je leven verandert? zo ja, In welk opzicht?

Ik denk niet dat het zo zeer mijn leven heeft veranderd, maar het heeft me wel wat zelfverzekerder gemaakt.

Is bloggen een deel van je leven geworden of is het alleen een hobby?

Beide vooral, ik vind het leuk om te doen en het is ook iets waar ik dagelijks aan denk.
“oh wauw hier kan ik een blogpost over schrijven “

Wat is het leukste dat je tot nu toe hebt meegemaakt met je blog?

Vriendschap, ik merk dat de volgers die ik heb niet zo zeer mij alleen volgen voor de leuke berichten maar vooral om mij te steunen. En dat is iets wat ik geweldig vind.

Is er iets dat je met je blog wilt bereiken? zo ja, wat dan?

niet bang zijn om verdrietig te zijn en dit te kunnen delen. Ik wil dat iedereen beseft dat het leven vol waarde zit en dat ze dit niet verliezen door zichzelf te bevinden in een depressie. Ik ben depressief geweest maar voel dat ik positiever in het leven ben gaan staan sinds ik ben gaan beseffen dat alleen ik mijn leven beter kan maken.  Begin altijd bij jezelf, en vraag dan de hulp waar je naar op zoek bent. Ik zocht een luisterend oor , mensen die mijn  verhaal wilde aan horen en daarom startte ik een blog.

Waar denk je dat je blog over 4 jaar zal staan?

Ik hoop dat ik meer mensen kan bereiken met mijn blog, misschien heb ik dan een youtube kanaal.

Welke reactie is je het meest bij gebleven?

Ik krijg over het algemeen hele lieve berichten vooral from my girl Bellamy ! zij heeft mij in de afgelopen maanden wel aan het huilen gezet met steunende en lieve berichtjes. Thanks honey!!

Wat is volgens jouw het leukste aan bloggen?

Het schrijven van een blogpost maakt me echt gelukkig.. soms ben ik afgesloten van de wereld en zit ik diep achter mijn laptop te tikken op het toetsenbord haha

Wat is jouw gouden tip tips oor blogs die beginnen?

Be yourself and do what you love!

ik nomineer niet 1 bepaald iemand, maar iedereen die deze tag leuk vind mag em doen.
Laat een berichtje achter als je hem hebt gedaan en dan kom ik hem even lezen.

Schermafbeelding 2016-05-09 om 12.22.39

12 thoughts on “The Bloggers story Tag

  1. Het is echt mooi! Jij hebt een heel eigen verhaal! Jij bent niet begonnen omdat je bekend wou worden, sommige mensen doen dat en worden zelfs bekend, echt raar. Maar jij hebt je eigen verhaal die ik echt mooi en speciaal vind om te lezen! 🙂 Ga zo door X

    Liked by 1 person

  2. Awhh Schatje toch! 😙😙😙😙😙😙😙
    Maar hey jou blog geeft mij ook heel veel kracht!
    Want leven zonder je moeder is not easy! En als ik naar jou kijk hoe sterk je bent inspireer je ons allemaal met jou kracht!
    En ik denk dat ik dat wel namens alle bloggers mag zeggen.

    Ik ben blij dat je uiteindelijk toch een blog bent anders had ik je nooit leren kennen sis!

    Big Hug ! Miss B.
    ♡♡♡♡♡♡♡

    Like

    1. dankjewel, en sorry voor de super super super late reactie terug. Ik ben 3 maanden offline geweest om helemaal tot mezelf te komen en te bedenken wat ik nou eigenlijk allemaal wil bereiken en wil. dankjewel voor het lezen van mijn blog! kus

      Like

Leave a Reply

