Waar was ik?

Hey allemaal…

Zoals misschien iedereen wel heeft gemerkt ben ik bijna 3 maanden offline geweest van mijn blog. Ik had echt de tijd en ruimte nodig voor mezelf. Mijn moeder was een jaar overleden en ik besefte dat ik gewoon een jaar lang mezelf had uitgeput om maar verder te blijven gaan zoals hoe het daar voor ging. Maar dat gaat natuurlijk niet, ik had gewoon even een pauze nodig en de zomervakantie was daar perfect voor. Ik heb echt niks anders gedaan dan uitgerust. En ik ben blij dat ik die pauze heb genomen. Inmiddels ben ik verhuisd naar Rotterdam en daar woon ik nu sinds 1 Juli. Het bevalt me echt prima en ik vind het heerlijk om eindelijk mijn eigen plekje te hebben. Ik heb geen tv en geen internet aansluiting in mijn huisje dus het is nog lastig om het bloggen op een hoger pitje te zetten. Maar ik ga zeker updates maken over hoe het nu gaat. Morgen krijgen ik 2 nieuwe banken dus als jullie geรฏnteresseerd zijn in een roomtour wil ik die ook graag maken!

Sorry mensen dat ik jullie zo lang heb laten wachten met wat antwoorden over mijn verhuizing en hoe het nu met mij gaat. Maar het gaat beter met me en ik ben weer begonnen met school em stage. Ik heb een super stage plek in Breda weten te vinden.

Morgen zal ik in mijn pauze een blog met updates maken !
Dankjewel voor het lezen lieverds…

Schermafbeelding 2016-05-09 om 12.22.39

12 thoughts on “Waar was ik?

  1. Fijn om weer wat van je te horen. Het is zeker goed om soms gewoon even de tijd te nemen en tot rust te komen, het afgelopen jaar zat vol met gekte! Fijn dat je een beetje gesetteld bent in Rotjeknor, heerlijke stad. Een roomtour lijkt mij onwijs leuk! Ben ook wel benieuwd naar je stage en zo, maar ik heb geduld (voor nu dan hรจ). Succes met alles! Xoxo

    Liked by 1 person

    1. jaa het duurde even maar ik ben weer helemaal terug, het is heerlijk hier in rotterdam en stage lopen hier in breda is ook super. Ik ben pas begonnen en ik begin me echt op m’n gemak te voelen. Over stage en de roomtour komen zeker een paar leuke blogposts. ik voel me gelukkig nu heel veel beter na mijn break en probeer echt het bloggen weer op te pakken.

      ik hou je op de hoogte xxxx kusjes

      Liked by 1 person

  2. Hey Dear! ๐Ÿ˜™
    Eindelijk kan ik even op de bank neerploffen en relaxed alle posts bekijken die ik heb gemist. Een Break doet wonderen and sometimes that’s all we need.. Especially na zo’n gebeurtenis in je leven. Ik ben blij dat je jezelf die ruimte hebt gegunt! Ik ben very happy om te horen dat het je goed heeft gedaan. Off course is het leuk om een roomtour te krijgen van je nieuwe place! But when your ready! Gefeliciteerd met je nieuwe stage plek! Ik ben blij voor je girl! Ik wens je veel suc6 in this new chapter in your life!

    ๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹Hugzz and Kisses Miss B.๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹

    Ps: Over die tv and internet dont worry girl one step ath the time right?๐Ÿ˜˜

    Liked by 1 person

    1. hey moppie!

      Ja ik probeer nu heel rustig aan te doen, ik probeer ook geen stage werk mee naar huis te nemen en vooral rust te pakken. Vanavond krijg ik 2 nieuwe banken voor mijn huisje dus dat is weer iets positiefs hihi! verder ben ik gwn super blij om weer terug te zijn in the blog world want ik heb het ook heel erg gemist, want het was wel echt een hobby om te bloggen. Heb echt een aantal posts van je terug gelezen en het maakte me allemaal zo blij! je bent een amazing person!

      Heeeeeeel veel kusjes

      Liked by 1 person

      1. Hey Dearโ™ก ThnQ you sweetie voor je lieve reactie!๐Ÿ˜™ Klopt is zeker goed om werk niet naar huis te nemen zeker weten! ๐Ÿ’ฏ
        Leuk Girl het is echt super om iets te ontvangen waar je zolang naar uitkijkt. Dat wordt lekker gezellig zitten op de bank vanavond! Enjoy Girl!๐ŸŽ‰๐ŸŽŠ๐ŸŽ‰๐ŸŽŠ๐Ÿ˜€
        ThnQ for reading en ik ben blij dat het leuk vond om ze te lezen. Het is zeker leuk om dingen te doen die we leuk vinden. Ik ben voor je dear dat het wat beter gaat! Yayyyyyy!!!! Dikke knuffel en sorry voor het te laat posten today was een hectische ochtend. Hugzzzzzz ๐Ÿ’‹๐Ÿ˜™๐Ÿ’‹๐Ÿ˜™๐Ÿ’‹๐Ÿ˜™๐Ÿ’‹

        Liked by 1 person

Leave a Reply

