The questions of life Tag

Ik kwam deze bijzondere tag tegen bij ourfavourites en mij leek dit een geschikte tag voor mijn blog. Sinds mijn moeder is overleden denk ik veel na over het leven, wat ik heb mee gemaakt allemaal en hoe ik me daar bij voel. Wat heeft mij nou echt gelukkig gemaakt de afgelopen 23 jaar?

Welke herinnering van afgelopen jaar geeft je de grootste glimlach op je gezicht?
Ik kan er niet 1 kiezen, ik zit nu hard na te denken en er komen zoveel momenten naar boven die mij weer laten lachen. Mijn vriend is de grappigste gozer op aarde, ik heb zeker 100 filmpjes van hem op mijn telefoon dat hij iets grappigs doet.. ik denk dat niet zozeer 1 moment mij laat lachen, maar 1 persoon en dat is mijn vriend.
image6

Wat heb je altijd al eens willen doen sinds je kindertijd?
Ik wil al heel mijn leven skydiven, ik heb absoluut geen hoogte vrees en hoe hoger hoe vetter! En uit een vliegtuig springen staat wel echt boven aan mijn bucketlist.

Wat zou je doen in het leven als er totaal geen beperkingen waren?
Heel veel reizen, als reizen gratis was dan zat ik elke dag in het vliegtuig! Ik hou van reizen en ik wil alle mooie/minder mooie plekjes van de wereld zien.

Wat heb je voor het laatst over jezelf geleerd?
Dat ik voor mezelf moet opkomen. Ik laat altijd te veel over me heen lopen en dat is iets wat ik wil veranderen en waar ik ook mee bezig ben. Het is lastig want ik durf het af en toe niet. Maar het voelt daarna toch goed als ik mijn mannetje weet te staan.

Als je aan het dagdromen bent, waar gaan die dromen dan over?
Over een mooi huis, dat ik veel kan reizen, een paar mooie kids samen met mijn vriend en gewoon een gelukkig leven hebben.

Welke verandering wil je het komende jaar het liefste toepassen in je leven?
Afvallen, en daar ben ik nu ook hard mee bezig. Ben begonnen met hardlopen en het doet me echt goed. Ik probeer nu gezonder te leven al is dat soms nog even lastig voor me.

image2.JPG

Dat was mijn ‘The questions of life’ tag. Deze is gemaakt door Xaviera. ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Schermafbeelding 2016-05-09 om 12.22.39

 

14 thoughts on “The questions of life Tag

  1. Ola Sweetheart! Heerlijk was dit om te lezen! En leuke foto’s! Wow girl respect! Dat je het durft om uit het vliegtuig te springen! Ik zal doodangsten uitstaan!😂😂😂😂😂 Really Girl! Het blijft mooi om te zien hoe iedereen anders is! Veel suc6 met je nieuwe doel girl! You do this! 💪💪💪Gezonde Voeding is the key darling veel groenten, eiwitten vermijd suikers en je zult verstelt staan wat je in een maand kunt bereiken! Zonder teveel inspanning.#realt@lk het is haalbaarder dan je denkt! Het gaat meer om een een nieuwe gezonde levenstijl te creeren voor jezelf en door te focussen op het goed dat je je zult voelen en het fit zijn. Je weet wel lekker in je vel zijn. Zie het niet meer als afvallen of focus daar niet op. But see it as a way of living. Het afvallen is dan meer de bonus die je erbij krijgt dat maakt het way easy om je doel te bereiken. Ik hoop dat deze tips het minder lastig maakt. Maybe schrijf ik er een artikel met wat tips hoe ik dat heb aangepakt als je het leuk vindt tenminste. (anders wordt dit berichtje te lang hihih)
    Super om te lezen ! Doe je mee als gastblogger? check Tea Time nr.94 legt alles uit. Ciao Sweety♡♡♡♡♡♡♡♡
    Hugz Miss B.💋

    Liked by 1 person

    1. hey lieverd, ja je hebt ook helemaal gelijk, ik moet er meer een echte lifestyle van maken dan alleen een doel.Ik wil ook zeker gelukkiger en beter in mijn vel zitten. Ik ben de afgelopen tijd al goed bezig en het bevalt me tot nu toe prima. binnenkort even ergens een sporchool zien te vinden en dan kan ik helemaal knallen. en ik zal zeker je artikel even lezen want een gastblogger zijn is natuurlijk amazing! and yessss ik wil een artikel over hoe jij je levenstijl hebt veranderd!

      kusjes moppp

      Liked by 1 person

      1. Hey darlinnnnggggggg!♡
        How are u doing girl! It’s Monday are u readyyyyyy?! I hope so is goed ik zal er binnenkort erover schrijven. 😀Wat leuk dat je gastblogger wilt zijn. Als je wilt kun je een keertje gastbollger zijn voor de Tea Time die trouwens @ Night is geworden,.. Er is een hoop gebeurt the past week. Maar om je in het kort up te daten naar aanleiding van mijn 100ste Tea Time had ik vorige week 4 gastbloggers en die hebben tijdens de tea Time The morning Quote gedeelte gedaan. Zem ochten zelf een Quote uitkiezen. De gastblogger with the most likes die heeft gewonnen! So tonight is er weer Tea Time en dan ga ik de winnares bekend maken. En die krijgt dan een kado samengested door mij. Helaas is deze winactie al gesloten. Maar als je gastblogger wilt zijn een keertje dan kun je een Quote uitkiezen die je mooi vind en er een stukje over schrijven en die naar mij mailen: bellamyzblogzthingz@gmail.com Goed? 😀😀😀En ik zal het ook leuk vinden om een keertje gastblogger te zijn wanneer je me nodig hebt let me know ik doe het graag!

        Dikke knuffel! 💋Let’s Rock this week! Werkse!😘

        Like

Leave a Reply

