10 little things about me

Deze blog post heb ik geschreven zodat jullie mij wat beter zouden leren kennen.. ik heb wat gekke facts about me maar ik hoop dat andere mensen zich zelf hier ook in kunnen zien. Veel plezier met het lezen van deze 10 things about me.. Enjoy!

1 ik ben gek op film kijken vooral echte vrouwenfilms of extreem enge horror films!

2 Ik denk dat ik al zeker 10 jaar op dieet ben en 20 kilo ben aangekomen.. ik doe ergens iets niet goed haha!

3 Ik hou van lekker eten, vooral antiliaans en surinaams.. 1 van de redenen waarom mijn dieet niet werkt denk ik..

4 ik heb een talen knobbel en dat komt altijd goed van pas! ik spreek al sinds kleins af aan vloeiend engels en ik leer nu voor spaans.

5 Ik heb een obsessie met pinterest, en mijn hele toekomst staat al in verschillende borden gepint. ik weet al hoe mijn bruiloft word, hoe mijn babyshower er uit komt te zien en naar welke plekken ik op vakantie wil. Alles staat geordend voor wanneer ik het ooit nodig heb.

6 De kringloop winkel is mijn 2e huis.. ik hou van rondsnuffelen door kringloopwinkels.. al koop ik er vaak alleen boeken en dvds omdat ik ergens een beetje bang ben dat antieke spullen de geest van de vorige eigenaar bevat ( te veel horror films gekeken )

7 Ik ben gek op tekenen , knutselen , diy-en en noem het maar op.

8 Ik heb super kleine oren waardoor oordopjes niet in mijn oren passen, en als ze dan wel passen gaan na een tijdje mijn oren heel erg zeer doen.

9 Ik kan niet tegen viezegeurtjes en ik ga super snel kokhalzen, niet echt handig als ik naast iemand in de bus zit die stinkt.. and yes it happend haha

10 ik ga nooit maar dan ook nooit de deur uit zonder lippenstift, want mijn bij mijn mondhoeken bevatten mijn lippen haast geen pigment waardoor t lijkt alsof ik geen lippen heb en dat vind ik verschrikkelijk!

Q : heb jij leuke of gekke gewoontes?

Schermafbeelding 2016-05-09 om 12.22.39

13 thoughts on “10 little things about me

  1. 1 en 8 zou ik ook in mijn rijtje zetten hahahahaha.
    Met pinterest heb ik niks, ik ben ook niet creatief, kokhalzen van vieze geuren doe ik ook niet (maar zeg iemand wel dat er iets als DEODORANT bestaat), eten is niet zo mijn ding, talen ben ik wel goed in, maar ben ook goed in Wiskunde dus ik heb een gedeelde knobbel denk ik en wat ik kan aanvullen is dat mijn hoofd net zo klein is als mijn oren. Ik moet mijn mutsen en caps altijd in kindermaten kopen hahahahahaha

    Liked by 1 person

    1. hahahaha ik lig helemaal dubbel hier! deo is een heel moeilijk iets voor heel veel mensen en bepaald duur is het niet haha.. maar goed ik ben verschikkelijk slecht in wiskunde ik kan het echt totaal niet.. snap ook nog steeds niet waar ik de stelling van pythagoras ooit voor zal moeten gebruiken hahaha

      Liked by 1 person

      1. die heb je ook niet nodig in het normale leven hahahahahaha (die discussie voer ik nu al met mijn dochter LoL). Het is gewoon iets wat iedereen een keer moet leren helaas πŸ™‚ Maar k ben dol op getalletjes enzo.. behoorlijke nerd-achtig he LoL
        EN ja.. Deo, een wasmachine of een douche is voor sommige iets engs ofzo.. brrrr te erg soms!

        Like

  2. Superleuk om te lezen! Hou jij van Antiliaans eten! Ohww dat is cool! En wat vind je het lekkerst om te eten? Als Antiliaan vind ik dat of course heel gaaf om te horen!
    Hihihhi al tien jaar op dieet gekkie toch! Dat zal vast niet. Wees aardig tegen jezelf girl! Wow we hebben bijna the same interesses! Leuk dat je ook van tekenen enzo houdt! Me to Girl! Een crea bea dus! Ik hou daar ook van!
    Leuk geschreven Chica! En Spaans is een mooie taal! Dus bij deze zeg ik :
    Besos, Miss BπŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹

    Liked by 1 person

    1. hey lieverd, aaaahhh ik ben gek op antiliaans eten.. Vooral sate ku ba tata ! ( als ik dit goed typ haha ) jaaa al gaat het nu super goed met dieeten en ben nu in een paar weekjes al 6 kilo kwijt! verder ben ik idd super creatief en vind ik het gwn super leuk om dingen te tekenen en te maken hihi.. kusjes lieverdje !

      Liked by 1 person

      1. Heyyy Girlll!!! Yesss si, klopt! Sate ku Batata Hahaha echt cool om je dat te zien schrijven! 😎😎😎😎 Ohwwww Yesssssssss!!!! Goed zo girl! Great Job!!!!πŸ’•πŸ’―πŸ’‹ Ik zei je toch dat je het kunt! Keep going Girl!!! πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€Yesssss Inderdaad het is echt superleuk om te doen!

        Like

      2. Ja zeker zal ik zeker willen doen ! Ik ben wel een beetje bang voor het vliegen LOL! Dus dat wordt nog wel wat hahaahahahh
        Ik zal kijken hoe ik de artikel zal samenstellen 1 keer per week .πŸ˜€ Papiamentu lijkt op spaans dus het gaat je zeker wel lukken. En wie weet kunnen we in het papiaments op elkaars post reageren hahahaha over een tijd!

        Liked by 1 person

Leave a Reply

