review Kruidvat originals wasgel

Zoals vele jongeren heb ik ook erge last van puistjes al vanaf mijn puberteit. Ik had wel verwacht dat eer ik de 23 zou aan tikken mijn puistjes onderhand wel weg zouden zijn maar helaas.. hier zit ik dan achter mijn laptop met een gezicht vol met puistjes. Ik heb talloze producten en merken geprobeerd en geen van alle bleek te werken. Tot ik vorige week op dit product stuitte, Ik had nu onderhand alle producten voor puistjes en onzuiverheden wel gebruikt dus leek me dit een veilige aankoop.

Kruidvat heeft een hele lijn met eigenmerk gezicht verzorging. Ik had nooit eerder deze lijn gebruikt en stond dan ook elk etiket van elke fles te lezen. Ik was opzoek naar een reinigings creme of gel voor onder de douch om op te frissen sochtends. De kruidvat originals zijn als sinds 1975 verkrijgbaar. De wasgel bevat tea tree olie en dat staat bekend om zijn antibacteriële werking. Ook is deze wasgel ontsteking-remmend, wat voor mij heel fijn is want ik heb vaak hele ontstoken bultjes in mijn gezicht.

De wasgel heeft een hele frisse mint achtige sterke geur, ik vind het heerlijk maar je moet er van houden.. De wasgel  is zeepvrij en reinigt de huid van onzuiverheden en talg. Het product is geschikt voor dagelijks gebruik en is ook dermatologisch goedgekeurd.  De verpakking is heel simpel maar de pomp flacon is handig in gebruikt. Het enige nadeel aan de verpakking is dat de verpakking van glas is en dat is vaak niet handig in een badkamer, vooral niet in een studentenhuis.. Dus wees voorzichtig.

Om te zien of dit product zijn werk deed en om een goede review te kunnen schrijven heb ik voor en na foto’s van mijn gezicht gemaakt. Zoals je kunt zien op de eerste foto’s is dat mijn probleem gebieden zich bevinden op mijn wangen en mijn kin. ik heb de foto’s niet bewerkt op opgelicht, dit is hoe mijn gezicht er nu uit ziet.

Na 1 week de kruidvat wasgel te hebben gebruikt is dit het resultaat : jullie kunnen goed zien dat de ontstekingen bijna helemaal zijn verdwenen en dat er al een heleboel puistjes zijn weg getrokken. De roodheid is een heel stuk minder geworden en ik blijf dit product zeker gebruiken!

ik vond de kruidvat wasgel heel fijn in gebruik, het heeft een fijn mint achtig geurtje en het resultaat mag er zijn!

Ingrediënten : AQUA,SODIUM,LAURETH SULFATE, PEG-200 HYDROGENATED GLYCERYL PALMATE, GLYCERYN, COCAMIDOPROPYL, BETANE,DISODIUM LAUROAMPHIDIACEATE, MELALEUCA ALTERNIFOLIA LEAF OIL. PEG-7 GLYCERYL COCATE, CHAMOMILLA RECUTITA EXTRACT, SODIUM CHLORIDE, GLYCERYL OLEATE, COCO-GLUCOSIDE, DIAZOLIDINYL UREA, CITRIC ACID, PEG-120 METHYL GLUCOSE DIOLEATE, DISODIUM EDTA, BENZYL ALCOHOL, POTASSIUM SORBATE, MYTHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINE, TOCOPHEROL, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRETE.

Ik heb een week lang elke dag 2 x dit product op mijn gezicht gebruikt, sochtends en savonds voor het slapen.

Schermafbeelding 2016-05-09 om 12.22.39

10 thoughts on “review Kruidvat originals wasgel

      1. Euhh online !! En in Amsterdam stad heb je een winkel . Maat ik denk voor jou dat het beste is als je online besteld. Apple cider vinegar van het merk Bragg

        Liked by 1 person

  1. En dan voor zo een prijs… Vreemd is dat toch hè? Ik gebruik nu producten van La Roche-Posay en dan nog crèmes van de dokter, wat ook eindelijk lijkt te werken. Soms kun je blijven smeren met producten die zoveel beloven. Geef je er veel geld aan uit, blijkt het totaal niet te werken. Fijn dat deze wel werkt en voor zo een prijs koop je het ook zo weer nog een keertje! Xoxo

    Liked by 1 person

Leave a Reply

